środa, 28 czerwca 2017

Koniec...

Zawsze jest tak, że coś się kończy a coś zaczyna... Niestety w moim przypadku jest nim koniec. Chciałabym wrócić i napisać wszystko do końca. Chciałabym mieć kolejne pomysły i nadal tutaj z wami być... Jednak nie potrafię, od maja starałam się coś naskrobać. Niestety nie udawało mi się nic, ani jednego zdania. Jest tak jak myślałam i twierdziłam od zawsze. Jeśli zawieszę będzie to oznaczało koniec, ponieważ nie będę potrafiła wrócić :CCCC
U was też nie było mnie od długiego czasu, staram się nadrabiać ale nie wychodzi mi to zbytnio za co przepraszam :C
Serce boli mnie bardzo, byłam tutaj z wami ponad 4 lata, za 5 miesięcy minęłoby 5 :C
Przeżyłam z wami wiele cudownych chwil, motywowałyście mnie, dawałyście siły do walki, wspierałyście ale także krytykowałyście co pozwalało mi uczyć się na błędach. Jestem wam ogromnie wdzięczna, że "poznałam" tyle wspaniałych osóbek, bo trochę przez ten czas się was przewinęło, byłyście i nadal będziecie ogromną częścią mojego życia ♥
Chciałabym podziękować każdej z was. Jednak nie jestem w stanie.
Jednak dwóm osóbkom, muszę.
Domi ♥, Anka ♥ 
Wy dwie moje perełki <3333
Dziękuje za wszystko, jesteście chyba ze mną najdłużej :))), i kontakt z wami również chyba mam najlepszy :DDD W sumie to nawet nie mam pojęcia jak opisać tą wdzięczność jaką do was mam :D. Nie dość, że wspierałyście mnie przez długi okres to jeszcze pozwalałyście mi czytać takie piękności w waszym wykonaniu ♥♥♥♥

A więc nie mam się co rozpisywać. Na ten moment kończę swoją przygodę na blogu. Łzy ciekną mi po policzkach i raczej nie chcą przestać. Ciężko jest to zakończyć, jednak innej opcji nie widzę :C

Mam nadzieję, że kiedyś.. może za kilka miesięcy lub lat, wrócę i będę dalej mogła skrobać dla was nowości, które dawały mi wiele radości i odizolowania się od świata :)

DZIĘKUJE ZA TE PRAWIE 5 LAT SŁONECZKA I PRZEPRASZAM :C

KOCHAM WAS ♥ 


Do... zobaczenia? 

Wasza Jagódka ♥



P.S. Jeśli ktoś miałby jakieś pytanka, lub chciałby ze mną popisać to przez cały czas jestem aktywna w opcjach w zakładce kontakt ♥ chętnie z wami utrzymam kontakt <3

3 komentarze:

  1. jest mi przykro, że nie udało Ci się wrócić, ale lepiej nas o tym powiadomić, niż żebyś nie dała nawet znaku, że to koniec...
    to ja Ci dziękuję, że mogłam czytać Twoje opowiadania ♥
    jednakże mam cichutką nadzieję, że pewnego dnia coś naskrobiesz, albo i będę mogła czytać Twoje książki, hihi ♥
    buziaki, kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, strasznie szkoda, że odchodzisz, bo naprawdę lubiłam tutaj wpadać. W ogóle, byłaś chyba moją ulubioną autorką, jeśli chodzi o piłkarskie opowiadania...
    Ale cóż, życie jednak pisze różne scenariusze, nie zawsze jest tak, jakby się chciało.
    Mam nadzieję, że jednak kiedyś uda ci się napisać coś nowego i do nas wrócisz. Chociaż na chwilkę :)
    Powodzenia kochana, buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Jenki..
    Wiesz, że nie wiem co mam napisać?
    Jest mi straasznie smutno...Rozumiem, oczywiście rozumiem twoją decyzję. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś przeczytam coś twojego autorstwa, może książkę, hm?😎
    Dziękuję za wszystkie opowiadania, cudownie móc było je czytać!❤ Piszesz naprawdę wspaniale, na mega wysokim poziomie, jak masz trochę talentu do oddania to chętnie wezmę.
    Mam nadzieję, że matura poszła świetnie!🙊💛
    Powodzenia, buziaki!❤❤

    OdpowiedzUsuń