sobota, 3 grudnia 2016

Prolog

- Babciu! Dziadku! - pisnęła dziewięcioletnia dziewczynka wbiegając wraz ze swoją najlepszą przyjaciółką do salonu. Za nimi niezdarnie podążał dwuletni chłopczyk - Opowiedzcie nam jak się poznaliście - rzekła promiennie siadając na puchatym dywanie tuż przed kanapą. Wpatrywała się wyczekująco na swoich dziadków.
- Kolejny raz? - zaśmiała się kobieta.
- No bo Ellie jeszcze tego nie słyszała - odpowiedziała uśmiechnięta od ucha do ucha - A tak ogólnie to kocham jej słuchać!
- No dobrze - zaczął mężczyzna - Ale obiecaj, że nie będziesz mi przerywać - dodał roześmiany, wymachując w jej stronę palcem wskazującym. Dziewczynka roześmiała się głośno. 
- Obiecuje dziadku - powiedziała kładąc dłoń na swoim serduszku.
-Oj Camile, Camile - przeciągnął.
- Dziaaadku! - jęknęła.
- No dobrze, już dobrze. Nie denerwuj się skarbie - zachichotał poprawiając się na postarzałej już brązowej kanapie. Spoglądnął jeszcze moment na miłość swojego życia i kontynuował - Było to w szkole... Pamiętam ten dzień jak byłoby to wczoraj. Babcia miała na sobie śliczną, białą, koronkową sukienkę, która sięgała jej nad kolano. W pasie miała przewiązaną złotą wstążkę. Jej podkręcone włosy delikatnie opadały na ramiona. Oczy podkreślone lekkim makijażem doskonale raziły swoją niebieskością. Uśmiech nie schodził z jej twarzy.
Radośnie dyskutowała z Sally, gdy ja właśnie wchodziłem na salę. Mój wzrok od razu powędrował w jej stronę. Oczarowała mnie jak jeszcze nikt. Nie wiem co mnie w tamtym momencie trafiło. Czas stanął w miejscu a ja? Ja stałem jak słup cały czas nie spuszczając z niej wzroku. Alessandro wołał mnie, lecz nawet nie zareagowałem. Ocknąłem się gdy tylko na mnie spojrzała. Uśmiech skierowany w moją stronę sprawił, że zachłysnąłem się śliną. Zaśmiała się delikatnie i wróciła do rozmowy z przyjaciółką. Ja natomiast powędrowałem za blondynem w stronę ławek przeznaczonych dla absolwentów naszego liceum. Była nowa w naszej szkole... a ja ją właśnie kończyłem. Nie mogłem uwierzyć, że przez cały rok jej nie zauważyłem...

________________________

Hej, dzień dobry misie ❤
Mam nadzieje, że zostaniecie ze mną w nowej historii, którą wymyśliła moja wyobraźnia.
Co do dokładniej publikacji rozdziałów poinformuje was za tydzień w piątek :)
Do zobaczenia? :)))

10 komentarzy:

  1. Kupiłaś mnie imieniem bohaterki!!(że Olivia)😎😎 Ale nie jest jakoś mega do mnie podobna..cóż, to tylko zdjęcie, mogę mieć inne wyobrażenie! :P
    A prolog wspaniale wszystko zapowiada a zarazem nie zdradza zbyt wiele! Czekam na 1!!
    Buziaki!😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Melduję się!
    I zostaję do końca, łatwo się mnie nie pozbędziesz :D
    Prolog może nie mówi zbyt wiele, ale na pewno zapowiada fajną, ciekawą historię. I witamy pana Erika w obsadzie ^^ Kurczę, tak się dziwnie składa, że ostatnio go jakoś bardziej polubiłam... :D
    Czekam niecierpliwie!
    Buziaki :**
    PS. I zapraszam do siebie na jedynkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa
    Kocham Twoje blogi! Już nie mogę się doczekać dalszych części.
    Życzę Ci weny do pisania.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Prolog cudo! Zostaję tutaj na pewno, informuj mnie o nowościach!
    Jednocześnie zapraszam do siebie <3 http://dntmw.blogspot.com/
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju, super się zaczyna!! ♥ chcę już pierwszy rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  6. Heej ❤
    Cudnie się zapowiada, czekam na kolejny.
    Buziaki 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest Erik więc ja też jestem ❤

    OdpowiedzUsuń